ursäkta!

har haft lite fullt upp och då har jag lämnat bloggen lite åt sidan. men nu är jag tillbaka och ska försöka ge 100 % nu för att ni ska få så bra inlägg som möjligt,

Tävlade ju i lördags i sösdala med båda grabbarna. tror att dom flesta redan vet de genom min facebookstatus men iallafall så gick dom 2 120 var. I första hade Lucky ett ner, kom helt rätt men han har börjat bli lite slarvig nu när det inte är så högt för honom. Hidde vann den klassen, det var igentligen ingen jättefin runda för han va jätte olydig och lyssnade inte flr fem öre.. Men man kan ju inte klaga när man vinner så lite creed till honom ändå..

I andra klassen va Lucke nolla och d va en A:0 vilket han gillar, så han fick springa på lite grann. Men han va ändå lydig så det gick att svänga osv. Hidde va lika olydig denna gång:P ett ner då jag inte ville rida på för att slå Lucky. SÅ luckis vann och det blev nya fina poäng till globenkvalen. :) det är inte många tävlingar kvar nu asså. Hoppas det håller i sej :)


åkte till Stable store på hemvägen och shoppade lite ;) kommer bilder på d i ett särskilt inlägg :)
tills dess ha det bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0