Sofieträning

tränade med både Hidde och Luckis för sofie idag. det spöregnade när jag red lucke i onsdags det regnade när jag red hidde igår och självklart spöregnade det när jag red Hidde idag med och jag red ju såklart han först så va ju gyngsur hela tiden :O va blöt överallt! Det bara rann vatten när jag böjde mej fram.. fyfan på det!!!
Sen när jag ridit hidde så slutade det och så började det sen när jag red lucke...

jag är verkligen inte vän med han där uppe som bestämmer vädret :'(

trodde jag skulle avlida men det gjorde jag inte som tur va:P hehe,


fryser ihjäl nu och har inget kul att skriva om så kommentera vad ni vill läsa om.

haha lite kul när jag kollar runt på bloggar som jag känner dom som skriver och vet att dom läser min blogg... när som tar mina små citat

"ni kommenterar, jag levererar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0