Polen

då var man hemma igen efter en sjukt asume polenresa med madesjöskolans 9or:) det har vart riktigt jävla grymt asså.

Båtresan dit va inget att skryta om. blåste som fan. klass 1 varning..... aja, folk låg o spydde men d gjorde inte jag så de va väl najs.
kom fram till gdynia i polen ca 19:30 tror jag, och då åkte vi buss till nåt hotell som vi bodde på. Jag sov med elin iaf och d va väldans trevligt:P

käkade lite frukost oså sen på morronen sen buss till westerplatte och blev guidade runt där lite och det var faktiskt ganska kul. dock va guiden en polska som försökte snacka svenska då det blev lite bacon. ;) men man förstod iallafall, (huvudsaken) sen fotade vi en massa så det kommer en drös med bilder senare ikväll.
Sen åkte vi vidare till koncentrationslägret i stutthof och d va riktigt kul att se allt. men det kändes lite overkligt att hur många människor som helst har dött där liksom. har typ 200 bilder därifrån. heheh
haha sen va vi och tjockade oss lite på mc donalds. Sen skulle emmie och elin köpa glass och dom snackade ju liksom polska där i kassan och emmie försökte prata engelska och ingen fattade nånting av va den andra sa osv. mia och jag skrattade så vi höll på o pissa ner oss ;s

Vidare till gamla stan och där fick vi lite fri tid till att strosa omkring lite. sen vidare till nått köpcentrum och ja det fanns rätt mycke kläder oså men de mästa är ju liksom sånt som va mode här i sverige för 3 år sen typ och nästan hälften av alla kläder va gula eller gröna :P
hehe jag köpte iallafall en vit skjorta typ.

Sen va de hemfärd och vi körde mot färjan och där var det fullt ös hela kvällen. va typ disco där så alla dansade och va allmänt helt crazy :P vi fick inte va där längre än till 12 sen stog alla lärare och vaktade utanför våra rum för att vi inte skulle gå nånstans och jag tror jag öppnade dörren typ 5 ggr onär dom va där och micke fick damp på mej :O
aa, men sen gick dom o då gick jag ut :P till kim, ricky o henkes hytt(dom bodde grannar med oss) så va där inne och snackade osv ända till 3 då jag gick o la mej. så inatt har jag sovit i 3 timmar :) galet fint! inte trött alls nu nej..

som sagt
det kommer en massa bilder senare men nu ska jag sova lite ;)


ps. 10 kommentarer och ni får en film när jag pratar med helium ur en ballong, galet kul va d! kom igen nu då. kommentera babiieees!



Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG VILL HA FILMEN!!!!!

2011-09-09 @ 15:28:34
Postat av: Ebba

JAG VILL SE!!!

2011-09-09 @ 15:50:24
Postat av: Melinda

jag vill se :D

2011-09-09 @ 16:01:06
URL: http://melliskung.blogg.se/
Postat av: Melinda

oscar vill med se ;)

2011-09-09 @ 16:01:13
URL: http://melliskung.blogg.se/
Postat av: sara

alla vill se :)

2011-09-09 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0