nice

känner mej så himla motiverad till att blogga nu när min dator är sååååååååååå sammarbetsvillig... det är så kul nu när alla bilder är borta så jag tror nästan att jag spricker av glädje?! OR NOT? HATE MY LIFE. skicka ut datorn genom fönstret snart och sen lipa för att den gick sönder? bud på det eller.. är så förbannad


men bästa bror som man har ska fixa skiten och snart är den väl som vanligt igen eller får jag ladda över alla tusen bilder från alla mobiler, kamror osv från hela huset annars är det lugnt.. :)


imon ska typ alla jag känner till travet och fira mamma men jag stannar såklart hemma... jo varför det nu då??
ja de kan man undra.
Har lite planer för kvällen och om dom går i hamn är det sjuuukt najs!
Ska bara knoppa pollarna och fixa inför lördagens tävlande först bara sen är det myyyyys hela kvällen! :)


my cute:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0