DM

lördag: nolla i båda kvalen med snabbast tid så fick starta sist i finalen:9

söndag: 14språng i grunden och nolla. Två stycken totalnollor som gick vidare till en omhoppning. Den andra rev två så kände mej ganska easy just då. Sen går jag in och kör en safety runda och river nästsista. Tanken slog mej direkt att hóm jag river sista vinner den andra för jag red ju inte fort när hon rivit så mycke. Men han hoppar och i mål med 4 fel och en seger på det.
SÅ nu är man Smålandsmästare bland juniorer med lilla hindus och det satt riktigt fint:)



Kommentarer
Postat av: Johanna Brogård

Jag såg er, du rider grymt! Grattis!!

2011-09-04 @ 21:53:28
URL: http://johannabrogard.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0