dagens ridpass :)

hade ingen tid till bloggen igår och knappt idag heller men jag får offra mej ;) blir ett litet om ridpassen idag iallafall.

Hidde: red ett dressyrpass i paddocken på exakt en timme. Han va lite sur och oarbetsvillig i början med sen gav han med sej han blev riktigt fin ;) gjorde många volter typ 1000 stycken kändes det som :P
nell red annie med mig samtidigt och hon började tröttna på slutet då vi brukar rida typ 40 min när hon är med. Så då blev hon sur o trött och grinig... Hon fick damp när hon inte fick på annie grimman och annie tyckte de va as kul :P haha nee stackars liten (:

lucke fick också gå i paddocken med snodden och han va också fin.

nu orkar jag inte skriva mer!!!!


puussssssssssssssssssssssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0