dagens ridpass

red Hidde ett hårdpass i paddocken med mycket galopp och mycke bomarbete och lite småhinder. han skötte sej super och både han och jag var rejält trötta och slitna när vi va klara ;)hihi.. lille hesten :) känns fin inför ljungby!

lucken fick sej en skrittrunda i skogen på ca 35 min bara för att få röra på sej lite efter tävlingen igår och han kändes pigg o glad ! :) imon är det dresyrträning för herrn! (: han käns också fin inför helgen och jag är sjukt taggad!'

det är inte länge kvar tills poängsamlingen till globen är över och för tillfället leder jag båda "kvalen".. taggad och nervös!


vågar inte ens tänka tanken på att rida in i ett fullsmockat globen med min underbara älsklings häst! den känslan skulle  bara inte kunna beskrivas... love u lucki!<3


Kommentarer
Postat av: Bodil

Va kul!!!

Håller tummarna att du kommer dit!

Så jäkla häftigt att rida in där och höra allt jubel!

Jag lovar att du kommer höra oss mest:):)

2011-09-13 @ 10:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0