Påväg till skolan...

Då sitter man i bussen påväg till skolan nu och dunkar musik i hörlurar o hoppas att tiden ska gå lite fortare. Nell har ju börjat åka bussen varje dag så jag har ju nån att prata med if, o de är skönt:)

Idag har vi musikprov;s fast jag har ju vart så himla duktig o läst på de en hel timme igårkväll;p
Slutar vid 15:10 idag så jag åker med mamma hem så är hemma runt halv fyra eller nått.

Nell och hennes klass har nån arbetsdag idag så dom ska arbeta o tjäna ihop pengar till barnen i Honduras. Nell o hennes kompis Hanna ska vara hemma o mocka o städa i stallet(: hehe... Stackarna!

De ska ridas ikväll men det blir bara en skrittrunda då dom fick massage igår. Nell rider annie jag lucke och nells mamma jenny ska jag tvinga med på findus;)

Men nu är jag snart i skolan så måste publicera dehär nu.

peace!<3


Kommentarer
Postat av: Melinda

SV Joo tar väl med honom, hidalgo kanske behöver träna lite så han tål dom också fast det kanske han redan gör ;)

2011-10-24 @ 08:25:56
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0