ingen tid

har knappt ingen tid till dehär med bloggen ode nu:P men jag försöker så gott jag kan! :)

bloggade ju senast i torsdag och efter det hade jag sån träningsverk sen friidrotten och dedär.. Fredag blev bara en slappardag framför tvn och på kvällen blev det idol och film med brorsan min:) jag som hejade på kebab maikel:/ rip!
Igår va det tävling i eriksmåla och lilla lica va ju med. Hon va jätte fin! Både ebba o carina kände inte igen henne, :P hon såg ju nästan normal ut ;) Nolla i 90 och ett ner i 100 :)

Idag blire att rida pollarna, ska hoppa lite serie osv med dom båda. Kommer ett inlägg om d senare när jag ridit.

Funderar på att dra igång en frågestund då jag inte har så mycke att skriva om för tillfället..




minst 20 frågor och jag svara på alla!


Kommentarer
Postat av: annonym

Har/är du tillsammans med någon??

2011-10-02 @ 20:24:57
Postat av: Anonym

Tävlingsplaneringen framöver. Ska du på några meeting?

2011-10-11 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0