Hej

ja nu ska jag verkligen försöka att följa upp dehär med att blogga varje dag! Men jag har ju så himla mycke annat o göra men aa..

Har inte tävlat sen jag bloggade sist iallafall, idag fick både findus och lucky lite massage och med andra ord fick dom vila idag. ska bortsa o pyssla lite med dom ikväll så blir dom väl glada:)

Tränade för ansie i tisdags med båda och det gick verkligen skit bra, hon har alltis så bra övningar och får verkligen hästarna till att gå super. Lucke hoppade en oxer på typ 140 och de kändes som den va 2m bred och han bara flöög min lilla bby. Jätte fin va han!
Hidde gick också super bra och ansie tyckte att han hade fått en mycket finare överlinje och det är ju possitivt.

Men det allra bästa va att hon sa: Lucky är mycker finare nu än när jag hade honom och jag trodde inte att han var såhär bra! 140 kommer inte vara några som helst problem.

hur kul äre inte att höra det liksom?


imon händer inte så mycke förutom skolan oså. Ska skritta ut båda pollarna en sväng tror jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0