Ny design?

Tjatja, tomten här, also known as Amandas privata fotograf (snart) chafför och bloggbyggare! Nu börjar Globen närma sig och jag ska såklart vara på plats med Amandas fanclub och fota och vinka med våra skyltar. ;)

Funderar på att göra en tillfällig design tills dess, misstänker att Amanda vill ha nya fina bilder med i Headern när hon har fina bilder från Globen att använda, men som sagt jag ska börja pilla lite smått i kodmallarna och sedan komma på någon ny flashig design. Den hon har nu gjorde jag bara lite fort för att hon skulle ha en med Hidalgo i med. Får väl se när detta sker men med tanke på att jag har lov och är hästlös så kanske det är närmare än man tror, vem vet!

Over and out

/

Kommentarer
Postat av: Jullan Svensson - foto, vardag & inspiration

Hej hej !

Jag har dragigt igång en tävling på bloggen i samarbete med runn.se och erikasgarderob.se skulle vara super kul om du va med !

Länk om du vill vara med ---> http://svenssonjullan.blogg.se/2011/november/vad-med-och-tavla.html#comment



Förlåt om du inte gillar reklam !

Kram ♥

2011-11-15 @ 14:51:03
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/
Postat av: Amanda Stjärnqvist

hej Amanda! Hittar ingen mail till dig så provar här. Jag har Luckys dotter, som också heter Lucky (Lucky Love). Är du intresserad av att rida en häst till? Har nyligen fått barn och har inte ridit henne så mycket på sistånde. Så konditionen är sådär. annars är hon grundutbildad. men med stor kapacitet!! Dock större kapacitet än vad jag har. Me men, kan beräta mer om henne om du är intresserad? Min mail är [email protected]



Amanda

2011-11-24 @ 19:50:42
Postat av: A N G E L I J N A

checka in min nya blogg om min NYA ponny som jag äntligen har köpt efter att ha varit skötare på honom under en längre tid, missa inte det!:)

www.dompe.blogg.se

2011-11-30 @ 18:11:42
URL: http://dompe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0