wihooo

nu är allt på sin plats o jag tycker den är hur fin som hellst?! va tycker ni om den?? :D

björneträning idag, den bästa på länge.. han har vart så ur fokus på sista tiden, pratat i telefon osv, men idag va det toppen tyckte jag :)
min hest skötte sej fint och va på bra humör! in på börjes en snabbis o köpte nya gräsbrodd för alla dom andra har jag typ slarvat bort, attans! men nu har vi nya och är laddade till 1000 till träningen för ansie på tisdag, kul o hörA vad hon säger om klumpen :)

red honom när vi kom hem.. gick pissdåligt men de är bara o ta nya tag till imon:) han måste va på topp på tisdag så jag inte få nå skäll av chefen :D så de blir trimma trimma trimma nu resten av veckan o de dagar som är kvar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0