svaren på frågestunden

Vilken är den bästa hästen du har?

lucky, helt klart!rider ju bara honom o tequila nu och han hoppar sjukt fint och tror vi kommer gå långt. med tequilas teknink och uppbyggnad kan hon hoppa jävligt högt men den hennes skalle hoppar hon bara när hon själv känner för det.. STON! hon ska gå till avel nu om nått år. 

Vilka bloggar läser du?

http://melliskung.blogg.se
http://ponyfocus.blogg.se
(när carina bloggade där! inte längre)
och några till kommer inte på just nu!

Vad hette din första ponny?

mymlan, en liten shettis som jag fick när jag var 5år.

Kan inte du lägga in mer utrustningsinlägg?

självklart men mitt program osv vill inte sammarbeta med mig så bra..

Hur gammal var du när du fick din första häst?

5år

Hur mycket kostar alla dina hästar tillsammans?

pengar

Hur mycket pengar lägger du på utrustning varje månad?

tillräckligt mycket

Vart har du köpt dina sånna där stövlar med lack "uppe" på skaften typ och hur mycket kostade dom?

Alex boots (i en monter i scandinavium) runt 2500:-

Hur många besökare har du varje dag?

är alltid olika, går upp och ner vissa dagar 50 och vissa är det 30

Högsta du har hoppat?

tävling: 120

tränings bana: 125-130

enkelhinder: 130

Bästa tävlingsminne?

va nog eriksmåla ponny cup när jag vann med bancii:')

Favorit godis?

ferarri bilar

Favorit dricka?

fanta exotic

Vem är din bästavän?

ebba eriksson

Är du nöjd med ditt liv?

kan inte säga mer än självklart

Hur länge ska du rida ponny?

detta året ut

Hur många schabrak har du?

många:D hehe

Bästa utrustningsinköpet?

typ mina equipe stigbyglar

Sämsta utrustningsinköpet?

hmm, mitt röda swarovskipannband!! tappar diamanter HELA tiden

Bästa du vet?

heestar

Sämsta du vet?

ormar :P



this is what it is

Kommentarer
Postat av: ebba

Du är bäst!

Du läser väl min blogg med hoppas jag?

Måste ses snart <3

2011-05-26 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0