skyll er själva

folk kommer o säger att min blogg är tråkig, jag försöker med frågestunder, tävlingar, gästbloggningar m.m men ingen är ju på! för att bloggen ska bli lite roligare och så^^ de blir ju ingen bra blogg utan seriösa läsare!
kom inte o klaga på min blogg, skaffa dig en egen och sköt den bättre då!


Mästarens serie
red denna med tequila på hennes pass idag och den får stå kvar till lucky på fredag! :)
hon gick jätte fint o va smidig o fin! alla hinder låg runt 1m 110 på slutet ville inte höja upp så mke men hon hoppade upp sig fint o va lydig efteråt! rekord typ :D
red på hackamore idag med fundera på om jag ska ha de på tävlingen i helgen?! ka ju ha de i förklassen och om de inte funkar så har jag de vanliga raka tränsbettet! :)

Denna övning tränar hästens styrka och smidighet samt ryttarens balans och sits.

Detta är en gymnastik serie som ska ridas an i trav.

Börja med att rida med de angivna avstånden, förläng sedan de två sista oxrarna.  Så att avståndet mellan främre och bakre bommen ökas med ca 30-40 cm. På så sätt kortas också avståndet fram till det sista hindret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0