Skogsrunda

Efter en lång dag är både luckis och jag förtjänade en skrittrunda i skogen. rider barbacka för första gången idag, han tyckte de va lite scared i början men nu är han lugn o går och kikar lite på allting runt.. Panbandet som mia flätat åt mig va klart idag! Ur snyggt blev det. (svart/guld) vill du också ha ett? Kontakta mig så löser vi de! Två färger: 250:-/st Imon är de tävling i vaggeryd och de innrbär ledighet från skolan, helt awesome! aja första regionala med luckis 110 120:) lasse ska va med på tre stycken, hoppas han är förberedd på storstryk! :D Min käraste kusin Melle har krockat med moppen idag och ligger på sjukhuset.. Röntgad, sytt, plåstrar och grejat! Krya på dej bby<3 Imon kväll blire nog raggarunda med kim o hsn as coola epa!;D yeeah Men ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0