nu så

inne efter en sväng ute i stallet, ridit kila i paddocken och lucky fick sej en skritt tur i skogen.
kollade lite tävlingar idag o har anmält Lucky till vaggeryd den 27e :) helgen innan öland , så han får gå 110 120 där.

ska fixa nått program nu och göra lite outfits osv. har inte ägnat tid till de innan men nuså! :)

så KANSKE kommer upp nån outfit senare ikväll.

nu ska jag skura mina stigbyglar som emmie ska köpa imon och puttsa dom röda tretornen som emma förhoppningsvis ska köpa med :D måste ju spara ihop pengar till falsterbo, hehe!



hehe^


Kommentarer
Postat av: stina

hej !

jag vet hur man sätter dit bildlänkar nu (wihoooo)

så jag sätter in din bild på min blogg nu :) kan jag ta den bilden som du har under dina länkar ?

2011-05-16 @ 19:55:55
URL: http://stiiinapersson.blogg.se/
Postat av: stina

oops det gick visst inte att bara kopiera bilden från bloggen x) haha.

Gjorde en egen bild åt dig som sitter uppe på min blogg nu :) om du vill så får du skicka en egen ;)

den måste vara typ 200x300 stor

2011-05-16 @ 20:19:37
URL: http://stiiinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0