Lika som bär?

kollade runt på lite olika bloggar idag, bla Sara Carlssons. och insåg att hennes ponny Secret Star och min Tequila
Sunrise är sjukt lika.. ellerhur?


Tequila ^


Soccan ^


Tequila ^


Soccan ^


Tequila ^


Soccan ^

jag tycker iaf att dom är grymt lika varann, samma hoppteknik samma grundform, samma kroppsbyggnad och som jag förstått, rids på ungefär samma sätt. lite coolt tycker jag ändå.

om jag inte minns hel fel har soccan halvblod i sig, tequila är ju ett rent halvblod men för liten. kan ju va de som är "orsaken" till likhetet. :)

samtliga bilder är lånade från saras blogg! Tack för lånet då ;)




Kommentarer
Postat av: alice

soccan har fullblod i sig inte halvblod ;)

2011-06-01 @ 15:13:27
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0