kalmar

hemma efter en hel awesome dag i kalmar med småbrudarna emmie o mia ! ;) vi har hafft så seriöst roligt bara för vi ee så oseriösa.. haha! va på cheval i typ 40 min och de blev ett nytt jw schabrak o luva , de svarta med guld jag la upp i min inköpslista! fuck va fins de va asså! luckis får ha de på söndag ;)
Mia köpte fan mer än mig idag;:D hehheheh hon tycke det kändes helfel..

träffade ebba på tåget.. träffar alltid henne när jag e i kalmar på nå lustigt vis.
hon satt iaf med några coola grabbar, men sen kom dom typ till stationen när vi skulle hem o självklart vägrade ju mia o emmie följa med mig till dom så då tjurade jag på tåget hela vägen hem, yeeah :D


lite strul med bloggen just nu för kommentarknappen syns inte ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0