here we come

ÄNTLIGEN har muggen släppt och lucky är inte längre halt, 2 veckor efter i min tidsplan me nu är vi på banan igen! travade bara idag i ca 30 min nu när han inte gått riktigt på några veckor utan bara skritt så fick de bli så :) men ion blire galopp.

Red annie 50 min i paddocken hon fick sig en riktig genomkörare, o hon vart inte glad! sur ponni (: hehe men när hon fått galoppera nått varv piggnade hon till lite. söt chey!

Tequila har fått skav av de raka bettet som jag har när jag hoppar och av pelham ringen på kinden (som jag rider på hemma) illa! Så red henne på hackamore idag, första 20min va hon helt ur fokus o bara la sig innåt i alla volter oså, men sen efter galoppen o när jag hittat henne lite gick de fint de sistab 20min också!


Nicholas , sofies 5åring(första hindret i 120)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0