:)

kvarsittning i 40 min idag, *yeey*hejja mej ;D
gick till nybro transport vid tio över tre när meket släppte mig, så emilio hängde på för han skulle till stan,

dressyrträning idag för ingwor med luckis o kila, enskild med klumpen och tänkte  rida i gruppen med kila. hoppas att såret på hennes lilla kind läkt ihop nu då så jag kan rida på pelham för de går åt pipsvängen o rida henne på marken med hack'et.. funkar bara i hoppningen!
taggar inför helgens tävlig i bratteborg med klumpe, hejja lucky;)

Melinda håller på och fixa ny header åt mig igen , och känner på mej att den kommer bli helt awesome!!!
kommer förhoppningsvis upp under kvällningen, skriv gärna vad ni tycker om den sen osv. :)

ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0