duktig chey!

känner mej grymt duktig för att jag bloggar nu på morgonen :D åker med mamma o hon åker vid 8 så då får jag ju sova längre, hehe! annars kommer ju bussen kvart över 7 o de är sjukt tidigt tycker ja :)

sksa va ute på idrotten idag i SKOGEN :S bland alla mygg o knott. I HATE IT! ska strypa micke som tvingar oss till detta...
myggmedel som gäller asså.

men efter skolan ska vi till nybro rk o rida pay and jump fasst man klarar sej själv ttyp, rider runt där o hoppar de man känner för, ute på deras gräsbana. Mamma och Hanna skulle dit med Lica från början o så frågade mammsen om jag skulle med men jag vill ju trimma honom på marken till ansie träningen.. men följer väl med och hoppar nårra språng kanske. emma skulle dit med tror jag o rida nån, så de kommer kanske lite bilder om hon vill fota mej (A)

men nu ska jag fixa mig de sista sen mot skolan!

ha de göttans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0