tur eller skicklighet?

jag tror på skicklighet!
vann lc+5 med kila o vann därmed täcket,
annie vann lbn
tequila fick ett stopp i omhoppningen för min dumma mamma sa att jag skulle ta det lugnt för dom andra hade inte ridit så fort... så jag red ju inte på o då stanna hon! om hon nån gång kan va tyst?! ;o
men jag fick täcket iallafall.
så nu har jag kollat på solsidan o duschat o nu väntar no boken för har prov imon :S HEELP ME!!

imon är det dressyrclinic för marika typ eller nått :P
fick inte ha med lucky för det skulle va en ponny grupp, helt fucked up!
så ska ha tequila och pinsamt o komma på dressyrclinic med hoppsadel o pelhambett :)
men de skiter väl jag i... :)

hoppas på att hitta lite bilder från dagen för såg att fotohenke tog en massa kort på mej :D


puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0