trasig buss

bosse ringde vid 7 och sa att bussen va trasig.. så han kunde inte hämta mej. men nell o noel skulle få skjuts ut så åker med dom ut till skolan vid tio i 8:) så överlycklig för att jag hinner blogga lite!
men kommer inte på vad jag ska skriva om men iallafall. ah slutar vid 3 idag o vetifan hur jag ska komma hem. mamma jobbar o ska på 2 möten o pappa jobbar kväll. om inte nån kan skjutsa å får jag väl vänta till sena bussen som kommer typ kvart över 4 men palla?!
ahh eftersom mamma ska på möte så rider jag alla hemma o de får bli en sväng i skogen med alla tror jag eller na lucky får nog gå i paddocken.
ska fixa lite tidsinställda inlägg nu när jag har tid! :)
så kommer nog under kvällen eller imon! men bloggar ju om ridningen ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0