svaren

    Hur långt vill du komma med Lucky?
    -Jag har som plan att rida in mig lite på han detta år och sen nästa år försöka kvala till amatör touren i falserbo, o rida youngrider klasser om 2 år, men mitt stora mål är väl att hoppa 140 typ eller 150 :D

    Hur långt vill du komma med dina ponnys?
    -
    Jag ska sälja min c-ponny nu snart, men d-ponnyn behåller jag och ska starta lite msv b med nu och försöka kvala till msv a

    Ska du ha två stora hästar sen då eftersom du har väl redan en under inridning? Eller ska den säljas?
    -
    japp, jag ska ha två stora.

    Din favoritsadel?
    -
    min favoritsadel av mina sadlar är nog luckys (vega) annars cwd sadlarna

    Någon "vill-ha-grej"?
    -
    cwd sadel :D

    Favoritmärke?
    -
    equipe, cwd, jw , kl osv P:

    Favoritpryl i stallet?
    -har ingen sådär favvopryl direkt men min älskade sopkvast kanske ;) den är faktiskt rosa!!

    Något du behöver träna på mer i ridningen? Har du någon sån där speciell svaghet?
    - jag behöver träna på att bli mjukare i min vänster hand och sen säkert en massa mer :P

    Går du på gymnasiet? ♥
    -
    nesch, jag går i 8an

    Vad är ditt favorit märke på utrustning?
    -
    som jag sa innan typ cwd o equipe o massa

    Vilken utrustning är du mest nöjd med? (som du köpt själv)
    -
    hmm , är nog veredus skydden.. dom är så bra

    När ska du tävla lucky?
    -jag tävlade ju idag i dressyr, men första (hopp) blir väl antingen i nybro eller hemma i eriksmåla den 17e :)

    När ska du sälja ponnysarna?
    -
    som jag skrev däruppe^ annie ska snart säljas men kila behåller jag några år till

    Vad är dina mål med lucky iår? starta 120 eller?
    -
    ja det blir nog att starta nån 120 i slutet på året! :)


      Kommentarer
      Postat av: melinda

      du svara inte på min fråga :(

      2011-03-20 @ 12:44:03
      URL: http://melliskung.blogg.se/

      Kommentera inlägget här:

      Namn:
      Kom ihåg mig?

      E-postadress: (publiceras ej)

      URL/Bloggadress:

      Kommentar:

      Trackback
      RSS 2.0