ridningen idag

ridningen idag hemma gick ju åt pipsvängen kan man ju säga!
skulle rida tequila o annie hemma, började med kila.. o tänkte rida lite på snön i paddocken men de va ju is så de va bara o vända, så jag gick mot vargsmåla, men då kom en timmerbil o körde dit så tyckte inte de va så lämpligt o rida där, o mot mosjön va det isgata och bakom huset var det geggbad så jag fick skritta på vägen! yippie fint ridpass där!
så sket i o rida annie  hemma, mamma kom hem från jobbmöteblahasak vid typ 7 så då hade jag lastat lucky o annie o gjort klart o så, så de va bara o sätta sej i bilen och gasa iväg till johanna,
red lucky medans mamma tömkörde/longerade annie. eftersom de blev så sent orkade jag inte rida henne x)
men lucky skötte sej o så, han vill ju inte gör amer än nödvändigt så man har ju lite o rida om man säger så, heh!
men han gick fint!

mia o jag ska dra iväg in till kalmar en sväng på fredag till chevall och annas! shoppingsugen igen! :D


glöm inte bort frågestunden! de bara ramla in frågor nu, passa på du med!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0