Positiv till allt

jag trodde inte att jag skulle hitta en sån fin häst och jag är ju så nöjd med de!!
han sköter sig så fint så.
när jag kom hem från skolan idag på em tog jag in honom och han kom direkt o ville in o gosa lite(:
han är så mysig.
när mammsen kom hem åkte vi till ridhuset med lica o hanna också. han är lite spänd hela tiden och har koll på allting! så han ville inte stå still när vi gjorde iordning men de gick ju ändå. sen har han vart med om en obehaglig sistuation när han va lite yngre när man skulle hoppa upp så mamma fick hålla i men han snurra lite iaf, men han känner oss ju inte så bra ännu och han llugnar sig eftersom tiden går.
men jag kom ju upp sen och efter som ha är så spänd och nervig så skrittar jag fram en bra stund tills han slappnat av o sen trava han på långa tyglar tills han slappnar av och sen är det bara o börja jobba o trimma (:
han är så sjukt fin och rida! har aldrig i hela mitt fucking liv ridit en så fin häst som han.
sen får man galoppera på långa tyglar lite i början med! han är lite speciell så men han är sjukt fin asså, är lite tjatig men de är så..


suriis:)



både annie och tequila gick super fint idag. dom kändes lite små bara :) imon är det lektion för ingwor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0