Mobilblogg och på väg hem från västervik

Skitnöjd med dagens tävling med lilla annie! Nolla i grunden i lan (förklassen) sen utgick jag innan omhoppningen! Tyckte de räckte för lillan, sen i lagklassen hade ebba nyholm ett ner amanda franzen ramlade av :/ jag va nolla, kändes gutt! Sen rebecca va ute. Så nu sitter vi i bilen påväg hem, 2timmars hemresa nu och blir nog ett stopp på mc donalds i oskarshamn! Men ska hinna rida kungen och tequila, o packa om all utrustning till div 1 imon i tingsryd med kilis:) få hoppas att hon tänker sköta sej den lilla råttan! Är förhoppningsvis ingen vattenmatta med för den banbyggaren brukar inte ha det, så det ser ganska ljust ut för oss inför morrondagen. Ingår i laget gör: Emmie Jönsson & Winnetou, Carina Svensson & Zac, Filippa Frisk & ET delta Blue och jag Amanda Eriksson & Tequila Sunrise (reserv Felicia Håkansson & Samantha)! Vi rider nog i denna ordningen gissar jag på. Bloggar kanske mer ikväll eller nått.. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0