mantorp/elit omg. 2

idag gick eliten i mantorp o lillan skötte sej fint. ett ner i förklassen (LA) o tre ner i lagklassen(LA+5) men de va ändå ett av de bästa resultaten :P mycke fel kan man säga:P
hon va pigg o glad o de är bra!

tagga inför div. 1 men tequila imon i karlskrona :) lb går de i tror jag ;P inte en blekaste..

blunder? ^^


hade helt enkelt för mycke o göra igår för att hinna med denna satans blogg ;o
hade minst 10 saker på listan som skulle göras o jag masade mej inte ut föns halv 11 o de va precis på håret att jag hann allt:)
köra tymon
rida annie
rida tequila
packa till träningen
packa till idag
packa till imon
fixa lucky
ta upp alla vintertäcken
städa kaninens bur
osv..
mamma kom hem runt 4 o vi skulle åka halv 5 till katta o träna med lucky. han va SUPER fin! o första hopptävlingen är inplanerad :D i nybro den 10 april. två 1m (: hejja hejja! ((:
hoppade massa linjer med korta o långa galopp språng o hoppade typ 120 på slutet o DÅ började han hoppa. oh fyfan va han sköt ifrån ;S trodde jag skulle flyga :P
dukti pojk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0