lotta björe/ en sur ponni

va ledig från skolan vid halv 1 då kom pappsen med annie o mellus.
bar iväg mog öland o algutsrum för träning med lillan för lotta:) och det gick super denna gången med förutom att min ponni surade i ena hörnet HELA TIDEN så fick rappa upp henne lite;) sen gav hon sej och va jätte tjusig! (:
sneel hest.

mamma landade i kalmar vid halv 3 så hon kom till öland runt 3 o hann se lite av träningen, så mammi o pappi bytte bil där o jag o mamma åkte till city gross o handlade en sväng,
sen ut till vässlö gård o henrik lundgren.
han triangermärkte mellebus så nu har hon en liten triangel där bak på stjärten ;) gullit! :P

patrik skodde lucky odag o han va huper snäll, tog med han o mikus till ridhuset o lucky va skiiiitfin idag! red lb:1an o han är klockren:)
red plutten barbacka:) orkade inte ta med sadeln, red lite riktigt i början, böjde o ställde osv, sen va de så jobbigt o allt kändes jobbigt så hoppade lite o busade med henne, ovanligt glad va min lilla drottning! o de är awesome! <3
imon blir det cheval, annas o hööks med miapia! :) o glöm inte frågestunden, svarar på alla frågor på lördag tror jag! :) så fråga fråga fråga nu

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0