Lektion men lucky

red med i lektionen med lucky idag och de va lite markarbete/dressyr men lite bommar på marekn osv.
han va skit fin idag oxå och han går som en dans på rosor, ser fram emot katta träningen imon.
men ingwor tyckte han va jätte fin och så. han är jätte lätt o flytta och sådär för vi red massa skänkelvikningar blandat med övergångar till sluta och sånt. han fattar precis allt och det är skönt att inte behöva ha en trögarne till tönt häst! :D räcker med att han är lite töntig ;) annette och malin kom tidigar för att kolla när jag red och dom tyckte om honom båda två! (:

annie gick med i mammsens lektion och där va det hoppning! inte skyhöga hinder men hon fick skutta lite och ingwor höjde FAKTISKT upp lite på slutet och hon känns jätte fin inför eliten på lördag! tagga tagga!
just nu ska mamma skriva ut mitt engelska arbete och varför jag inte gör det själv är för att skrivaren har laggat ihop och mitt arbete ska va inlämmtan imon heh, alltid ute i god tid duvet! (:




red tequila en sväng hemma i skogen och hon var pigg och glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0