inställd

träningen va inställd ikväll så får rida mupparna hemma! :)
va på utv. samtal efter skolan o de gick bättre än förväntningarna och jag är faktiskt nöjd :P
han skällde inte på mig så mycke FAKTISKT;)

höll tal på svenskan idag för heidi emmie mia o emma... gick väl sådär :P babblade iallafall om att tänka possitivt, och heidi tyckte de va ett bra talmen jag tyckte det gick åt helvete men juste TÄNK POSSITIVT! :D

har en liten plan för dagen och det är:
- rida lucky i paddocken
-rida ut på lillannie
- paddocken med tequiiiila (A)
- hmm.. harva kanske eller inte :P i brist på annat!


ska bli fett awesome med praovecka nästa vecka o självklart ska jag ju va på Nybro Transport AB.

ohhh- på onsdag ska jag klippa mej!! frääsa till de lite o ni kommer nog bli överaskade! avslöjar inget här men vissa vet redan, typ dom i skolan osådär! (:

kommer kanske lite bilder från ridningen ikväll senare. men nu kommer bilder jag tagit förra solveckan:)



arg ponni^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0