följ oss

nu ska jag uppdatera som satan (:
men det kommer bli sent på kvällarna eftersom jag har tre st och rida nu och det tar sin lilla tid!
men jag ska gör så gott jag kan och lovar att de kommer en massa bilder! ikväll blir det att dra iväg till johannas ridhus med lucky! blir att åka två gånger, måste ju rida lillan och tequila också! :) dom är minst lika viktiga.
på onsdag blir det lektion för ingwor med han och sen får annie följa med och hoppa lite i mammas grup´p så blir hon också riden!
katta träning på torsdag med tequila o lucky, kul o se vad alla ska tycka om honom.

han gick ju som sagt igenom besiktningen och han var super fin sa veterinären han hade sett så få super fräscha hästar på länge och det är ju alltid kul o höra.

                                                                                 
LUCKY ONE
                                                                                    
f.1999
                                                              
e: Lucky Light u: Stany ue: Stanford

                                                                       
ägare: Amanda Eriksson

                                                                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0