engelska grammatik= ?

kom hem med tidiga bussen så va hemma vid tre typ o mitt nya skal låg inte i brevlådan idag heller:'(
tog in lucky o sen in o kasta i mej lite mat..
blev en skrittur med storpojken i backen o han va pigg o glad som vanligt!

tog in alla hästarna o fixade lite där ute, sen gick jag inte o började med dendär sablans grammatiken i engelskan som ska va klar tills imon(12 sidor)
gjorde 5 sen va klockan halv 7 o jag kände för att rida tequila så kilade ut igen o gjorde de:D
red i paddocken, o hon va super fin!! :) jätte glad med förövrigt till och med i boxen ;s
åsa hade skickat ner ett paket med ett täcke med hals o öron o hål för ögonen :P hahhaha skitfult:D
men tog på de på tequila o stackars liten.. har bild på de men den får ni se imon!

sen gjorde jag klart min engelska o känner mej riktigt nöjd!
funderar på o be melinda fixa en ny header till mej men måste ha nya bilder först, väntar på att fotohenke ska lägga ut från nybro!!!
men har en liten plan för hur den ska se ut iaf, ni kommer gilla de!

men nu väntar sängen!


detta inlägg la jag ut igår men funkade tydligen inte så de kommer igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0