en kung, en drottning och en liten prinsessa(:

när vi kom hem igår från västervik red jag kungen(lucky) och drottningen(mika) en sväng i skogen men pannlampa! men om vädret fortsätter såhär smälter nog snön upp i paddocken så det förhoppningsvis går att rida där om nån veckan!(:
lilla prinsessan(ANNIE) va så super fin i båda klasserna igår och hon va ju den enda i vårt lag som va nolla men idag va det andra tackter.
tequila skötte sej också perfekt idag, ett ner i förklassen. hon har vel rivit 4 ggr i sitt långa liv ungefär, hihi men de va ju inte i förklassen de skulle gå fint.
emmie nollade i lagklassen de gjorde carina också, filippa hade ett stopp och ett riv tror jag(red fram då så hörde bara i högtalarna att hon fick 8fel) sen va mika så duktig och nollade så vi gick till omhoppning!!
där rev emmie ett, carina o filippa ute.. och mika nollade igen! vilken ponny jag har!<3

va en ponny idag som kastade sej ut uir transporten (under bommen) och knäckte ryggen så det typ rammlade ihop sa nån som såg det. så dom gick och lyffte bakbenen på den menadans den själv gick med fram. så in i stallet och sen efter nån timme eller två kom djurambulans och hämtade den och körde till helsingborg. tror den va ganska gammal!men jag tror inte de går o rädda den utan dom tar nog bort den nere i helingborg!
så himla synd om både hästen och tjejen som hade den!

men nu blir3 till att käka lite sen dra iväg till ridhuset med kungen! ska nog ta ut lite bommar osv så han får skutta lite o sådär! (:
blogga mer ikväll om jag orkar

ha det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

han va 97:a

2011-03-07 @ 17:55:33
Postat av: ...

Agent var inte gammal han var född 1997. Och sveriges bästa ridskole ponny. Han bröt ryggen och två revben gick av samt alla nerver i ryggen gick av och en blödnig. Han lever inte längre!

2011-03-07 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0