dumma mej!!

inte bloggat på hela dagen igår o hela dagen idag men så äre när man har en massa djur o sköta!
va i kalmar med mia igår o shoppade lite grejer på hööks o cheval:D
så vi rännde runt där i hela kalmar med 737432 bussar hit o dit,
de blev helt hejcon bacon med de där bussåkandet :P men vi kom dit vi skulle och kom hem levande! helt otroigt..

mamma fick ett sms igår vig halv fem från ingwor och det stog:
-Skulle Amanda kunna tänka sig att hoppa in i dressyrlaget imorgon vi har sjuka hästar?

o jippie då va jag i kalmar o mamma ringde o bah, du skulle inte kunna rida dressyr med lucky i laget i älmhult imon jag bah wtf :O
aa o så sa hon ju de o allt, så mamma hämtade mig när vi kom med tåget till nybro kvart över 8, då stog hon där med lucky i transporten o vi va tvugna o åka till ridhuset o rida dessa jävla programmen :P

men idag då så drog vi iväg till Älmhult o skulle rida en Lc:1 o en Lc:2 tro det eller ej men hade 71,42% i första o va 3a och hade 64,29% i den andra o va 2a. Laget slutade på en andra plats och min häst är inte bara bäst i hoppningen utan har mer än en talang ;)

aja i kalmar handlade jag:
  1. hemmaträns till lucky- hööks
  2. john whitaker schabrak vit - cheval
  3. hjälmtvätt - cheval
  4. shockemöhle paddar vita - cheval
  5. kl jacka till mamma(som hon betsällt)
  6. benskyddsludd - hööks
tror de va det :P


imon är nybro med lillan o kila, red båda en sväng i skogen idag med nellsan:) o dom skötte sej bra.
ryckte lite på annies man så¨man inte behöver skämmas:P orkade inte knoppa så va illa tvingen:D livet är hårt när man är lat :P

skulle nog svara på mina frågor i fråge stunden och är ganska nöjd med antalet frågar pga att det va första gången jag hade frågestund:)

men ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0