chill

chill dag i skolan ,
hade nån brandinfo i matsalen i en timme typ så slapp språklektionen, weei :) sen drog vi till donken.. nästa gång vi ska dit ska jag fan äta sallad, kommer bli hur fet som hellst:P aja på syslöjden sen fortsatte vi o sy joggings och jag är klar om typ 2 ggr :) yippie:D
tog halv 3 bussen hem :) vi kallar den för halv 3 bussen men den kommer inte föns tjugo i men iaf xPpppPPp
käkade lite när jag kom hem sen gick jag ut o red lucky o annie sen blev de bäckmörkt så kila  får vila idag med men de är ju ingen tävling i helgen så de gör inge..

tänkte göra ett inlägg om mina sadlar med nån dag tror jag :P och fixa en frågastund :)

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0