åhh

kom hem vid tre tiden!(:
slöade vid datorn till typ 5 och då kom mamma hem och jag kom på att jag skulle tagit in lucky vid fyra så jag flög verkligen flög upp ur soffan! och bytte om o utP: hahah hon undrade vrf jag inte tagit in honom jag bah: hmm jag gjorde ett so arbete! det lät logiskt tyckte jag:D hahha

aja tog in alla hästarna o packade o donade lite i stallet sen åkte vi till erk o jag red lucky för ingwor sen kila efter,
lucky gick skit fint idag, lite slö i början men då tog jag ett spö o hade det typ i två varv sen piggnade han till så då slängde jag ifån mej de igen!
just nu tycker jag att de är så tråkigt på lektionerna.. vi gör ju bara massa saker som jag redan kan o hur kul är det.
bara massa öppna,sluta,skänkelvikningar,fram o bakdelsvändningar..
de är ju bra för att mjuka upp sidorna men man vill väll inte göra samma grejer hela tiden, när jag rider själv med ex. tequila gör jag piruetter o massa, de har vi gjort typ 1 gång med ingwor aha japp kul!

imon blire nog två rundor till johannas ridhus! ska nog skutta lite med annie o kila för lucky gjorde de i söndags men han kan väl få göra de lite imon med om han är snäll!

på lördag är det lasseträning o jag ska rida med alla tre, här är grupperna:

Grupp1
Felicia - Sammi
Mikaela - Sindra
Amanda - Annie
Elin - Fidde

Grupp2
Carina - Zac
Filippa - Eddie
Amanda - Kila
Frida - Cassandra

Grupp3
Mia - ?
Johanna - ?
Amanda - Lucky
Natascha - Camomill?
Julia - ?

hejja hejja, tur jag är så bra så jag orkar rida 3,5 timme i rad :D hejja mej! ;P

de är lite nya som ska va med och träna denna gången o det är lite kul!
lasse är ju så himla bra! men han är inte så bra när han mobbar mej hela tiden  ;)) ha är för rolig!






du o jag mot hela världen<3







Kommentarer
Postat av: melinda

självklart<33

2011-03-10 @ 11:24:56
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0