ursäkta uppdateringen

förlåt för ursel uppdatering men har bara inte orkat/hunnit med de. men nu är jag på banan igen! (:

vaknade kvart i 7. upp o fixa mig osv, lillbussen kom runt tjugo över 7 och jag va knappt klar men men..
lång väntan vid busshållplatsen och bussen kommer typ tjugo i, men tur som man har så är busskortet kvar hemma xSmen de löste sig ju de också.

är hemma nu iallafall och väntar på att mammi ska komma hem o laga thaibiffar(mums)!
funderar på att gå ut o ta in Lucke och Tottisen :)

iväg o kolla upp mikus o tymon ikväll hos LG!
får se när jag rider luckis. inte schysst o rida när de är stekvarmt heller o ikväll är de bara massa kryp osv.

igår va han riktigt fin, jobbade på bra och han fick verkligen upp ryggen och gick super :)


lika glad som vanligt när man blir placerad :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0