träning med Lucky

träning med hästen i högsby för lasse ikväll, gick skitbra måste jag säga,
melinda fotade lite så kommer väl upp lite bilder under veckan som går, men hon är ju så seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg på att skicka bilderna så vet inte om jag ska strypa henne eller vad jag ska gö.

men hoppade nån serie och lite linjer och cavaletti and so on. Gick bra för klumpis och han hoppade fint,

har ju legat pch stekat vid björnasjö hela dagen idag, mycket skönt kan jag meddela. tindra var med i sin lilla flytväst som melle köpte åt henne när vi va in på hööks, hon är så gullig i den. :) tuffar omkring där i vattnet och idag hoppade hon från en sten rätt ut i vattnet :) yey i belive i can fly typ, littut så söt<3


bild på lillan från i vintras :) så gooooo!


kolla in kusinens blogg! klicka på bilden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0