Stockholm Trophy

mamma har anmält mig till ett kval under sommaren och hösten där man samlar poäng och va med i en final i Stockholm Trophy som går i globen :D fan va coolt om jag lyckas komma dit! :)
man får poäng för varje placering i 110 och 120 :)



idag va hesten skkeetafin! 4a i 120, sattsade bara på en nolla nu som slutet på helgen. och de gick ju fint,
kommer nog bilder senare.



Stek väder idag också ca 29 grader på lundegård.. lite för varmt för hästarna kan man säga men riktigt skönt va de :)
blev en sväng till björnasjö när vi kom hem. Årets premiärdopp är över och jag lever! :D hehe,
jobbat lite på brännan med, och de känns najjsigt!

red kila en 45 minuter sissådär i paddocken när jag kom hem från badet och hon va jätte fin i början men sen när vi galopperat en stund så får hon damp och ska inte göra annat än springa fort..dum ponni ! men hon är lika söt ändå :)




Kommentarer
Postat av: Melinda

då har jag bokat in mig som personlig hästskötare, för det är väl klart att du kommer dit!! :D <3

2011-06-04 @ 19:12:39
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0