Sicket väder

sicket väder vi har här i sverige! 26 grader idag ingen men ingen sol, kvavt som fan och det väntas väl ösregn.
Har ridit Lucky i paddocken och det gick fint men gick inte lika fint för kusinen lät det inte som när hon kom in i stallet och skulle skicka sin häst till slakt. Kanske inte en så fin start på denna tävlingshelg i tingsryd, Börjses ponny cup som jag då inte ska vara med på men ska ju dit med melle och Pontiac fortfarande lever då dvs!

Men som sagt min bebbe skötte sig bra idag som vanligt. Melle hade lite bommar ute för nån dag sen som låt kvar så galopperade lite och grejade över dom oså. Han kändes fin. Får se hur det blir med ridningen i helgen eftersom vi ska till tingsryd. Kanske stiger upp på morgonen och rider innan vi ska åka men de är sånt vi får se.

jenny nell och noel är de vi ska tillbringa resten av dagen och kvällen med. Dom kommer och hämtar oss snart och då åker vi upp till hornet och badar. Sen ikväll ska vi nog upp till mosjön och fiska tro det eller ej men jag ska fiska :O det luktar skit men ändå. Lite kul när alla ska med( Melle, Oscar, Nell, Noel, Jenny, Tindra och jag) får väl se om nån tänker bada där med bland fiskarna.... BLÖÖÖÖÖÖ






ha det bra!
jag bloggar mer ikväll.


va ju och kollade på nells avslutning idag, Hon var jätte ledsen för att hon inte fick ha Trombh(på bilden)
men det gick bra ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0