sadelskylt

när vi skulle packa igår och jag skulle ta ut sadel så kom jag på att jag har en sadelskylt som jag inte satt dit ännu så tänkte göra det igår och skulle ta fram den och domdär små mässingspikarna,
vi försökte sätta dit den för länge sen men då böjde sig bara de förbannade spikarna sej och det blev bara pannkaka.
så ropade på melle så hon skulle hjälpa mig men de gick inte så bra så hon ropade på oscar men det gick inte heller så bra så han ropade på papap så kom han ut och det tog typ 30 min innan vi fick dit den jävla skylten :S
pappa böjde båda spikarena ännu mer :p sen så skulle han ta en anna spik och göra ett förhål då så det skulle bli lite enklare att få i dom andra sen. Lädret var stenhårt och skit svårt att komma igenom. Han fick i den ena lilla spiken sen skulle den andra i och så boradde han med världens minsta borr och det funkade bra, sen skulle den spiken i och då så fastnar den i hålet, så pappa ska dra ut den och hela spiken går av :O så han får göra ett nytt hål bredvid den lilla spiken och hitta andra små spikar för båda gick av.... grrr!!
men nu sitter den där den sitter och under är det inte så fint kan jag meddela men inte mitt problem för skylten är på plats och lite synd om den som ska ha den efter mej. den får skaffa en ny skylt om den inte vill skämmas för hur det ser ut där under : PpPPPPppp hahah tog 30 min :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0