internetfel

nya datorn har kommit men går ej att blogga från den, så har min gamla nu.. det är fel på routern som gör att de inte går att logga in på alla svenska sajter, så det kommer nån snubbe nu i veckan och uppdaterar den för det suger dase att inte kunna logga in på svenska sidor, bara på fb och andra sidor som inte är svenska :S

måste installera det mobila bredbandet på den andra atorn för att kunna koppla upp sig på de och har inte koden man måste ha till de så drf får det bli den gamla när jag ska blogga.
jag vet att uppdateringen har vart ursel men this is it! går bättre när internet är normalt igen.

träning för ansie idag vid halv 4 med Lucky, så ska ta in honom om en halvtimme och ränsa broddhålen och så han får äta lite innan vi ska åka vid halv 3.

fixade massa outfits på nya datorn igår och dom kommer upp så fort vi uppdaterat routern... :/

bilder från helgens tävlingar i svarttorp med lutteboi :)







bodde ju hos lasse i helgen och han hade en fin 6åring som skulle säljas så den blir nästa provridning.
fast det blir inte föns om en månad tror jag för den skulle vila nu sen ska lasse till usa och efter det nån gång blir det :)
tror att den hette Ferarri (:

men ha det fint! ska försöka slänga upp ett inlägg ikväll med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0