gaaaaaaaaaaaaaaah!

jenny och nell stog i mitt rum och gapade vid 9 tiden!! trodde jag skulle strypa båda två, men dom undrade om jag och melle ville hänga med in till kalmar på en liten shopping på hööks och de kan man ju inte tacka nej till även att jag inte skulle handla nått igentligen! :)

nell köpte sig en ny ridväst och jag köpte även lite grejs haha kunde inte låta bli! :)


fölgrimma till lilla fölis 'Prosit'



hah tyckte borstarna va för söta så var bara tvungen! :D

sen käkade vi lite kina mat och burgerking,
va hemma runt halv 1 och då red jag bby en rejäl sväng i skogen, mest skritt och trav i låg form men han fick även galoppera av seig lite på hemvägen! Det var väl det ända han ville med detta ridpasste :D plutten<3

hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0