Falsterbo horseshow

snart är det falsterbo. vi ska dit med bussresa men erk... sämsta möjliga dagen, onsdag! bara dressyr och typ nån ponnyhoppning. fanns det ingen sämre dag eller! jag får väl tillbringa min tid nere på mässan då, har ju vunnit en massa pengar nu med Lucky så har ju lite att spendera (A) hehe^
Men det svåra är att jag vet inte vad jag ska köpa. Har iallafall bestämt att jag ska köpa ett swarovskipannband med stora stenar fast i fyra rader. Inte så många som har sånna men dom är fettigt snygga!!!
finns inga bilder på dom men vet att skara hästsport har dom!

sen ska jag nog köpa mej ett schabrak i nån tuff färg från anna scarpati:) men vet inte vilken, det får vi väl helt enkelt se. :)

ikväll ska vi bort till simon och grilla, najs!
så ska ut och rida Lucky nu, ska försöka fixa några tidsinställda inlägg också när jag har lite tid..




en dag kanske det är du och jag som hoppas på falsterbo horse show!
mitt mål är väl amatör touren! :) får väl se hur det blir med den saken..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Neeee, nu ljuger du! Det är ju huntingen! Och amatörfinalen. Vi kunde ju bara i början på veckan och då var onsdagen bästa dagen =)

2011-06-29 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0