:)

nu är man glad nyblondin när internet funkar fullt ut och jag är tillbaka här nu till 110%

var ju hos frissan idag och då är man blond som sagt, känns faktiskt bra! är super nöjd men blir nog att färga det en omgång till om nån månad ((:
sket i att rida lucke idag, hann inte ens och tyckte de var för sent och göra de nu vid halv 10 :) så rider honom imon på morronen inna vi far till öland, mammsen skjutsar oss (melle, osgo o jag) till borgholm på kvällen. Men först blir det middag osv hemma hos mormor i sommarstugan :) lite mysigt de med.

mobilbild(vilket innebär kass kvallé)

kommer igång med bloggandet lite allt eftersom, men har iaf knåpat ihop några outfits! :)
här kommer den första i min världshistoria som jag designat själv ;)


jättenöjd faktiskt,

ni kan kommentera lite om ni vill ha en önskeoutfit eller så, ska försöka fixa ihop det också om det finns önskemål om det :)

men GLAD MIDSOMMAR på er nu och ta det lugnt i helgen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0