25grader

25 jävla grader ute och de är underbart. Vaknade vid halv 10, ut i stallet o mamma fråga om vi skulle till öland o låta mika gå en uppvärmningsklass inför imon. O ja vad skulle vi annars göra idag? Vila får man göra när man är gamal!! Skrittade Lucky en sväng barabacka i skogen först och kom på efter halva vägen att de va sist jag red barbacka jag fick så jävla ont i röven;p red i bikini och shorts så fattades bara att jag skulle få hoppa av o gå hem för de;) Så nu sitter jag i bilen påväg till ölandet med lilla fikus. En lb idag A1:a så får väl se om hon sköter sig. Ska tvinga ebba att följa med imon tror jag, så hon får komma ikväll! Gaahh jag vill bada ju... Tagga tagga nu! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0