welcome

statistiken stiger och det innebär fler läsare! välkomna och hoppas ni gillar min blogg! :)

Mitt namn är Amanda Eriksson som många säkert redan vet. Jag är 15 år och bor på en liten gård utanför nybro som ligger utanför kalmar som ligger i småland osv. :) hehe. Jag har just nu en häst som heter Lucky One som jag tävlat upp till 120 med. Ska hoppa 130 nästa helg och siktar VÄDLIGT högt. har som plan att rida junior sm nästa år och tävla utomlands och andra större tävlingar.
För er som inte känner mej så väl skulle jag beskriva mej själv som tävlingsmänninska, envis, skämtsam, och målinriktad! Gillar att skojja och ha kul. Vill du veta nått mer om mej så äre bara att fråga eller mejla mej på: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Michelle

Härlig din blogg är Amanda:)<3

2011-07-14 @ 12:47:59
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0