vaken

vaknade vid 12 typ, fyfasen vas skönt! :'D Ätit lite frukost och ska slänga in bilderna från kamran till datorn nu tänkte jag. så kommer ett litet skämtigt inlägg senare!! Lucky vilade ju i lördags och igår så det blir nog väldigt kul o rida honom idag ((: Får nog bli på pelhamet mins 45 min i paddocken. Rida igenom honom lite riktigt.
Ska packa börja packa lite idag med, ska ju på konfaläger i tolv dagar så är mycke som ska med till både mej och Lucke för han ska ju såklart föl ja med. Det är ett läger inne på Udden som bella och några håller i så vi ska ha nå konfaläsning på fm och rida osv på em :) Tror faktiskt fet kommer bli rätt så kul.
Anledningen till att jag ska börja packa idag är att på onsdag åker vi till falsterbo och på torsdag ska vi bygga bana till Eriksmåla ponny cup! Sen på fredag så ska vi på lägret :)

men iochmed att jag ska va borta i tolv dagar kommer jag inte kunna blogga alls mycket...
Vill du gästblogga? kommentera då, sen skickar du ett mail till mej med din text och bifoga nån bild.
Kontakta mej på:
jag.amandaeriksson@live.com

utan er dessa dagar är bloggen ingenting, tänk på de




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0