update

vart i tingsryd med massa folk på börjes cup hela dagen men är nu hemma.

ebba rev ett med annie i grunden, måste ha mycket mycket mer tryck i galoppen annars va hon fin.

melle rev ett i omh med p red lite för ivrigt..

När vi kom hem red jag plutten en sväng i skogen först och han va pigg och glad, sen red jag en liten stund i paddocken, hoppade en lite oxer som stog framme på 70 cm ;) så skuttade över det 2 ggr.
har ätit god mat nu, och melle och oscar sitter och klipper tindras öron:P tar typ 20 min m´per öra. så dryyyyygt!

blir inte den bästa uppdateringen under helgen då jag inte är hemma! men om det är nån som vill gästblogga så gåre bra!!
nån som vill?

kyss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0